Skor och väskor


#1 Jessica Simpson skor storlek 37
Använda 2 gånger fint skick, väldigt bekväma
100 Kr (frakt ej inräknad)
#2 (Din sko) skor storlek 37
Använda en gång fint skick, bekväma
50 kr (frakt ej inräknad)
#3 Bianco skor storlek 37
Väldigt snygga skor som jag tyvärr ej använt pga fel storlek (de är 36,5 ungefär)
(nypris 500kr) bloppis pris 150kr
(frakt ej inräknad)
#4 Friis company väska
Kakigrön liten väska med bruna skinndetaljer använd en gång!
50 Kr (frakt ej inräknat)
#5 Tommy Hillfiger väska
Skinn, vit med navyblå detaljer
Köpt i LA använt enstaka gång bra skick
75 kr (frakt ej inräknat)
#6 Gant skor storlek 37
Fina på utsidan men lite slitage på insidan, sköna
40 Kr (frakt ej inräknad)
#7 Skinnstövlar Din sko storlek 37
Konjaksfärgat skinn med pälsimitation längst upp, använt 2 gånger så fint skick,
jättesköna men jag vill ha låg klack.  Nypris ca 600 kr förra hösten(har jag för mig..)
Bloppis pris 150 kr ( frakt ej inräknad)
#8 Svarta stövlar Din sko strl. 37
Snygga detaljer, skinnimitation, sköna och endast lite använda. (Nypris 600Kr)
Bloppispris 150 kr





Kommentarer
Postat av: Frida

hej friis och company väskan för 50:- är jag intresserad av, maila mig!

2010-11-22 @ 20:02:44
URL: http://makeitfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0